ستارگان فوتبال
.:: Your Adversing Here ::.

ماموريت‌ سپاهان،انتقام گرفتن و اميدواري به صعود

تيم فوتبال سپاهان ايران چهارشنبه شب ميهمان تيم الاهلي عربستان در ليگ قهرمانان آسيا است.

 

 تيم فوتبال سپاهان در دور برگشت ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه شب در عربستان به مصاف تيم الاهلي مي‌رود. تيمي که در دور رفت با سه برد و کسب صد درصد امتيازها صدرنشين شد.

به گزارش فارس، زردپوشان اصفهاني 13 فروردين با شکست تلخ و خانگي 4 بر 2 مقابل الاهلي به رده سوم گروه سقوط کردند و البته در آن زمان بازيکنان، مربيان و حتي تماشاگران سپاهان سازمان ليگ را مقصر اين باخت قلمداد کردند و مدعي بودند که مجبور شدند قبل از بازي با الاهلي ديداري سنگين و دشوار با استقلال در جام حذفي را پشت سر بگذارند.

چهارشنبه شب اما بهانه‌اي براي زردپوشان اصفهاني وجود ندارد. آنها قبل از رفتن به عربستان در ليگ برتر ايران صدرنشين شدند و به اندازه کافي هم استراحت کرده‌اند. سپاهان اگر مي‌خواهد ناکام بزرگ ليگ قهرمانان نباشد بايد در اين بازي سخت و خارج از خانه پيروز شود زيرا در صورت شکست مقابل الاهلي تقريبا شانسي براي صعودش باقي نمي‌ماند و مساوي در عربستان هم کار اين تيم را به اما و اگر مي‌کشاند. بنابراين زردپوشان سپاهان ايران چهارشنبه شب بايد از ماموريت سخت و بزرگ خود سربلند بيرون بيايند و بتوانند در عربستان انتقام شکست خانگي را از الاهلي بگيرند.

در گروه سوم ليگ قهرمانان آسيا تيم الاهلي عربستان با 9 امتياز صدرنشين است، الغرافه قطر با 6 امتياز در رده دوم، سپاهان سه امتيازي سوم است و تيم النصر دوبي هم بدون امتياز در رده آخر جدول قرار دارد.


انجمن title=

مشاهده ادامه مطلب ماموريت‌ سپاهان،انتقام گرفتن و اميدواري به صعود